
Vi kender det alle sammen. Først en endeløs ventetid på telefonen. Når du så kommer igennem, ender du efter utallige omstillinger hos en medarbejder, der alligevel ikke rigtigt kan hjælpe. Det kan være en tålmodighedskrævende oplevelse at kontakte kundeservice – hvad enten du har købt et nyt køleskab eller fået en for høj mobilregning.
Vi danskere er selvfølgelig også gode til at brokke os, men det burde altid være en god oplevelse at tale med kundeservice. Det har man i hvert fald fundet ud af i casino-branchen, hvor flere og flere danske online casinoer nu forsøger at skille sig ud med exceptionel god kundeservice.
Kamp om de danske spillere
Frem til 2012 var der kun én mulighed, hvis du ville spille om penge. Det var hos Danske Spil, der havde monopol på alt fra lotto og oddset til casino og bingo. Sådan er det ikke længere. En delvis liberalisering har gjort det muligt for både andre danske og udenlandske udbydere at komme ind på det danske marked. Du finder i dag derfor en lang række forskellige online casinoer og bookmakere, der alle kæmper om de danske spilleres gunst.
Og kampen er hård. Det vrimler således med vilde bonusser, ekstravagante tilbud og enorme jackpots. Der har ligeledes aldrig været et større udbud af farvestrålende og actionfyldte spilleautomater, bordspil med ægte professionelle dealere, der kan følges via webcam, og turneringer med fede præmier i snart sagt alle typer spil, du kan forestille dig. Men netop de mange casinoer med hver deres vilde bonusser og spil har gjort det fristende og nemmere for de mange spillere at skifte rundt, for at udnytte de mange skønne tilbud.
God kundeservice giver loyale spillere
Lækkert design og vild grafik med pang-faver gør det altså ikke alene. Det kan helt sikkert tiltrække mange nye spillere, men de vil også hurtigt søge nye steder hen, hvis ikke der er god hjælp at hente hos casinoets kundeservice, når der er brug for det. For hvad gør du, hvis der pludselig opstår problemer med at få din store gevinst udbetalt? Du ringer eller skriver selvfølgelig til kundeservice, der helst skal være klar med en hurtig løsning på problemet.
Hvis ikke det er tilfældet, bliver du selvfølgelig ikke hængende særligt længe og finder hurtigt et nyt casino at spille på. Det ved casinoerne selvfølgelig godt, så derfor satser flere og flere danske online casinoer på rigtig god og professionel kundeservice. Et af de danske casinoer på nettet med allerbedst kundeservice er Casino.dk. Du kan læse meget mere om tilbud, spiludvalg og kundeservice spiludvalg og kundeservice på Casino.dk her.
Dansk licens er lige med kundesupport på dansk
For at et casino kan få licens fra Spillemyndigheden i Danmark, skal det leve op til en række strenge krav. Den danske casino licens er altså din garanti for, at alt foregår, som det skal. Et af kravene for at opnå licens er kundeservice på dansk. Så spil altid kun på casinoer med dansk licens, så ved du, at du altid kan komme i kontakt med dansktalende kundesupport. Du kan læse om dansk casino licens hos Spillemyndigheden.